STRATEGIE. Într-unul din primele interviuri acordate de George Simion, după câștigarea primului tur al alegerilor prezidențiale, acesta recunoaște că parte din promisiunile electorale au fost doar atât… o formă de promovare pentru a atrage oamenii la vot. Celebra propunere a AUR privind casele la 35.000 de euro a fost ”doar o strategie de marketing”!
”Dacă nu aveam în aceștia ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi”, este declaraţia lui Simion, făcută marţi seara la Digi24.
„Sunt oameni care nu au înțeles despre ce este vorba și știu că nu le-am făcut vreo propunere că le dau casă. Era vorba despre locuințe accesibile, despre locuințe sociale, parte a unui program de guvernare. Și a fost forma noastră de marketing, de promovare, de mediatizare a acțiunii. Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 de euro, nu crede nimeni că nu ai acces la ANL, de exemplu.” a declarat George Simion.
Deşi admite că a fost doar o strategie de campanie, Simion susține că propunerea este realizabilă, la prețuri chiar mai mici!
Lasă un comentariu