Playboy, la răscruce: Cooper Hefner oferă 100 de milioane de dolari pentru a salva brandul

Playboy, la răscruce: Cooper Hefner oferă 100 de milioane de dolari pentru a salva brandul

OFERTĂ. Cooper Hefner, fiul cel mic al fondatorului Playboy, Hugh Hefner, a făcut luni o ofertă de 100 de milioane de dolari pentru achiziționarea brandului Playboy și a drepturilor de proprietate intelectuală de la Playboy Group.

Într-un interviu acordat Wall Street Journal, Hefner, în vârstă de 33 de ani, a descris Playboy drept „o companie americană importantă și un brand emblematic”, subliniind că face această ofertă nu doar din legătura personală, ci și din dorința de a salva compania. El a criticat conducerea actuală pentru gestionarea defectuoasă, afirmând că există riscul ca brandul Playboy să dispară.

Cooper a acuzat echipa de management că a extins compania în direcții care nu au legătură cu activitățile anterioare ale Playboy și a lansat produse care nu au atras interesul consumatorilor sau fanilor. El consideră că declinul afacerii și pierderea relevanței brandului sunt consecințele directe ale deciziilor de management slabe.

Playboy Group s-a relistat pe bursă la începutul anului 2021, dar acțiunile companiei au scăzut cu peste 90% de atunci. Valoarea de piață a Playboy a scăzut cu aproximativ 15% în acest an, ajungând la 62,07 milioane de dolari, în timp ce datoriile companiei depășesc 200 de milioane de dolari, conform Wall Street Journal.

Planurile lui Cooper Hefner pentru viitorul Playboy

Fost director comercial al companiei între 2016 și 2019, când familia Hefner deținea încă o parte din Playboy, Cooper a declarat că are intenția de a revitaliza brandul prin strategii de licențiere și parteneriate media. Dacă oferta sa de 100 de milioane de dolari va fi acceptată, el plănuiește să revină în funcția de CEO și să administreze Playboy prin propria sa firmă de investiții, Hefner Capital.

Playboy a fost înființată în 1953 de Hugh Hefner, devenind rapid un nume important în industria revistelor pentru adulți. După moartea fondatorului în 2017, ultima ediție tipărită a revistei a fost publicată în 2020, decizie pe care conducerea a justificat-o prin efectele pandemiei de COVID-19 asupra pieței mass-media. Cu toate acestea, revista Playboy se confrunta deja cu o scădere drastică a tirajului de ani de zile.

În 2018, la mai puțin de un an după moartea lui Hugh Hefner, moștenitorii săi au vândut ultimele acțiuni pe care le dețineau în Playboy Group, compania care gestiona revista și afacerile adiacente ale brandului iconic.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.