Bătălia pentru cel mai scump tronson de autostradă din România: Licitație dură și lucrări fără precedent

Bătălia pentru cel mai scump tronson de autostradă din România: Licitație dură și lucrări fără precedent

TRANSPORT. Lupta pentru construirea celui mai costisitor tronson de autostradă din România, parte a Autostrăzii Transilvania, se desfășoară între companiile MAKYOL și UMB, condusă de Dorinel Umbrărescu. Secțiunea Mihăiești – Suplacu de Barcău, care costă aproximativ 7 miliarde de euro, reprezintă o provocare majoră în domeniul infrastructurii, având lucrări complexe, inclusiv Tunelul Meseș, una dintre cele mai dificile construcții din proiect.

Această secțiune a autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, ce include subsecțiunile Poarta Sălajului – Zalău și Zalău – Nușfalău, acoperă . Pe această porțiune se vor realiza 65 de lucrări de artă (viaducte, poduri și pasaje), însumând 13 kilometri, iar tunelul cu două galerii, de la Meseș, va măsura 2,9 kilometri lungime, fiecare sens având două benzi de circulație.

Complexitatea proiectului a determinat descalificarea companiei WEBUILD, conform Asociației Pro Infrastructură.

Construcția acestui tronson este esențială pentru conectivitatea între regiunile din Transilvania și reprezintă una dintre cele mai mari investiții în infrastructura rutieră din România.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.